Please enable Javascript
דילוג לתוכן הראשי

Home > Ride > Airports > DXB

תיאום נסיעה לנמל התעופה Dubai Airport

(נמל התעופה הבינלאומי של דובאי)

Give us a few details, and we’ll find you a ride to the airport.

search
מאיפה?
Navigate right up
search
לאן?

Getting to DXB Airport

יש לך טיסה מנמל התעופה נמל התעופה הבינלאומי של דובאי? עם Uber אפשר לתאם הורדה בראש שקט. לא משנה אם יש לך טיסה פנימית או בין-לאומית, ל-Uber יש פתרונות בשבילך, החל מנסיעות פרטיות ועד רכבי פרימיום ואפשרויות חסכוניות יותר. ניתן להזמין נסיעה כבר עכשיו או להזמין נסיעה למועד מאוחר יותר בכמה שלבים מהירים.

DXB airline terminals

מומלץ לחפש את חברת התעופה שלך למטה כדי להבטיח הגעה לשער ההמראות הנכון.

לתשומת ליבך, חלק מחברות התעופה טסות מכמה טרמינלים שונים. יש להיכנס לאתר הרשמי של נמל התעופה DXB כדי לבדוק אם יש שינויים בשירות.

טרמינל 1

AEGEAN, Aer Lingus, Aeroflot, Air Canada, Air China, Air France, Air India, airBaltic, Airblue, American Airlines, ANA, ASKY, Badr Airlines, Batik Air Malaysia, Biman Bangladesh Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Cebu Pacific, China Eastern Airlines, China Southern Airlines, Czech Airlines, Delta, EGYPTAIR, Emirates, Ethiopian, Finnair, FitsAir, flyadeal, flynas, Gulf Air, Iberia, IndiGo, Israir Airlines, Jazeera Airways, Jet Airways, Kam Air, Kenya Airways, KLM, Korean Air, Kuwait Airways, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Middle East Airlines, Oman Air, Pegasus, Philippine Airlines, PIA, Qatar Airways, Royal Brunei Airlines, Royal Jordanian, SAUDIA, SereneAir, Sichuan Airlines, Singapore Airlines, Smartwings, SpiceJet, SriLankan Airlines, SunExpress, SWISS, Transavia France, Turkish Airlines, TUS Airways, Uganda Airlines, United, US-Bangla Airlines, Virgin Atlantic Airways, Vistara

Terminal 2

Air Canada, Air India Express, Ariana Afghan Airlines, Emirates, flydubai, Himalaya Airlines, Nepal Airlines, United

טרמינל 3

AEGEAN, Air Canada, Air Mauritius, airBaltic, China Southern Airlines, Emirates, flydubai, Garuda Indonesia, Gulf Air, Japan Airlines, Korean Air, Qantas, Royal Air Maroc, South African Airways, TAP Air Portugal, Thai Airways, Tunisair, United

Your car options to DXB

Top questions about DXB Airport

  • אנחנו ממליצים להגיע לנמל התעופה 3 שעות לפני נסיעות בין-לאומיות. חשוב לבדוק את זמני הנסיעה המשוערים בזמן תיאום מועד האיסוף כדי להגיע לנמל התעופה בזמן.

  • הנהג של Uber יסיע אותך לכניסה לאולם הטיסות היוצאות בטרמינל שבחרת.

  • עלות נסיעה עם Uber מנמל התעופה DXB תלויה בגורמים שונים, ביניהם סוג הנסיעה שהוזמן, המרחק ומשך הנסיעה המשוערים, אגרות ומצב הביקוש הנוכחי לנסיעות.

    כדי להציג את המחיר המשוער לפני שמזמינים נסיעה אפשר לעבור לכאן ולהזין את מקום האיסוף והיעד. לאחר מכן, בעת הזמנת הנסיעה, המחיר בפועל יוצג באפליקציה על סמך גורמים בזמן אמת.

  • כן. למידע נוסף אפשר לעבור אל DXB דף המידע בנושא איסוף מנמל התעופה.

  • לא, אבל כעת ניתן להציג אפשרויות נסיעה אחרות להורדה לאחר הזנת פרטי הנסיעה שלך למעלה.

  • לנהג יש הוראות הגעה ליעד שלך (כולל הדרך המהירה ביותר להגיע לשם), אבל אפשר תמיד לבקש מסלול ספציפי. ייתכן שיחולו אגרות.

See other airports near Dubai

הטיסה שלך לא יוצאת מנמל התעופה DXB? ניתן לעיין במידע על נמלי תעופה אחרים באזור.

דף זה כולל מידע מאתרי אינטרנט של גורמי צד שלישי שאינם תחת הפיקוח של Uber והוא עשוי להשתנות או להתעדכן מעת לעת. כל המידע שנכלל בדף זה ואינו קשור באופן ישיר ל-Uber או לפעילות של החברה משמש למטרות אינפורמטיביות בלבד ואין להסתמך עליו או לפרשו בשום אופן בתור לקיחת אחריות מכל סוג שהיא, לא באופן מפורש ולא באופן משתמע, לגבי המידע הנכלל בזאת. חלק מהדרישות והמאפיינים משתנים בהתאם למדינה, לאזור ולעיר.