Please enable Javascript
דילוג לתוכן הראשי

Home > Ride > Airports > ATL

תיאום נסיעה לנמל התעופה Atlanta Airport

(נמל התעופה הבינלאומי Atlanta Hartsfield-Jackson)

Tell us your trip details, then let us know when you need a ride. With Uber Reserve, you can request a ride up to 90 days ahead of time.

search
מאיפה?
Navigate right up
search
לאן?

Getting to ATL Airport

יש לך טיסה מנמל התעופה נמל התעופה הבינלאומי Atlanta Hartsfield-Jackson? עם Uber אפשר לתאם הורדה בראש שקט. לא משנה אם יש לך טיסה פנימית או בין-לאומית, ל-Uber יש פתרונות בשבילך, החל מנסיעות פרטיות ועד רכבי פרימיום ואפשרויות חסכוניות יותר. ניתן להזמין נסיעה כבר עכשיו או להזמין נסיעה למועד מאוחר יותר בכמה שלבים מהירים.

זמן נסיעה ממוצע מAtlanta

23 דקות

מחיר ממוצע מAtlanta

$38

מרחק ממוצע מAtlanta

14 מייל

ATL airline terminals

מומלץ לחפש את חברת התעופה שלך למטה כדי להבטיח הגעה לשער ההמראות הנכון.

לתשומת ליבך, חלק מחברות התעופה טסות מכמה טרמינלים שונים. יש להיכנס לאתר הרשמי של נמל התעופה ATL כדי לבדוק אם יש שינויים בשירות.

מיינרד ה. ג'קסון ג'וניור הטרמינל הבינלאומי

PIA, Aer Lingus, Aerolíneas Argentinas, Aeroméxico, Air Canada, Air France, Alaska Airlines, American Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Delta, Finnair, Iberia, ITA Airways, JetBlue, KLM, Korean Air, LATAM Airlines, Lufthansa, Malaysia Airlines, Oman Air, Qatar Airways, RwandAir, Singapore Airlines, TAP Air Portugal, Thai Airways, Turkish Airlines, United, Vietnam Airlines, Virgin Atlantic, WestJet

North Terminal

Aer Lingus, Air Canada, Air New Zealand, Air Serbia, Air Tahiti Nui, Alaska Airlines, American Airlines, ANA, Asiana Airlines, Austrian Airlines, Azul, British Airways, Brussels Airlines, China Southern Airlines, Copa Airlines, Emirates, Ethiopian, Etihad Airways, Fiji Airways, Finnair, Frontier, GOL, Gulf Air, Hawaiian Airlines, Iberia, Icelandair, Japan Airlines, JetBlue, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Malaysia Airlines, Philippine Airlines, Qantas, Qatar Airways, Royal Air Maroc, Royal Jordanian, SAS, Singapore Airlines, Southwest Airlines, Spirit, TAP Air Portugal, United, Virgin Australia

South Terminal

Aerolíneas Argentinas, Aeroméxico, Air Europa, Air France, China Southern Airlines, Delta, ITA Airways, KLM, Korean Air, LATAM Airlines, Virgin Atlantic, WestJet

Your car options to ATL

Top questions about ATL Airport

  • אנחנו ממליצים להגיע לנמל התעופה 3 שעות לפני נסיעות בין-לאומיות. כדאי להזמין נסיעה מראש כדי לצמצם את זמני ההמתנה. אפשר אפילו לשמור את הנסיעה בחשבון שלך ב-Uber כדי לחסוך את הניחושים של תיאום מועדי ההורדה והאיסוף בנמל התעופה.

  • הנהג של Uber יסיע אותך לכניסה לאולם הטיסות היוצאות בטרמינל שבחרת.

  • עלות נסיעה עם Uber מנמל התעופה ATL תלויה בגורמים שונים, ביניהם סוג הנסיעה שהוזמן, המרחק ומשך הנסיעה המשוערים, אגרות ומצב הביקוש הנוכחי לנסיעות.

    כדי להציג את המחיר המשוער לפני שמזמינים נסיעה אפשר לעבור לכאן ולהזין את מקום האיסוף והיעד. לאחר מכן, בעת הזמנת הנסיעה, המחיר בפועל יוצג באפליקציה על סמך גורמים בזמן אמת.

  • כן. למידע נוסף אפשר לעבור אל ATL דף המידע בנושא איסוף מנמל התעופה.

  • לא, אבל כעת ניתן להציג אפשרויות נסיעה אחרות להורדה לאחר הזנת פרטי הנסיעה שלך למעלה.

  • לנהג יש הוראות הגעה ליעד שלך (כולל הדרך המהירה ביותר להגיע לשם), אבל אפשר תמיד לבקש מסלול ספציפי. ייתכן שיחולו אגרות.

דף זה כולל מידע מאתרי אינטרנט של גורמי צד שלישי שאינם תחת הפיקוח של Uber והוא עשוי להשתנות או להתעדכן מעת לעת. כל המידע שנכלל בדף זה ואינו קשור באופן ישיר ל-Uber או לפעילות של החברה משמש למטרות אינפורמטיביות בלבד ואין להסתמך עליו או לפרשו בשום אופן בתור לקיחת אחריות מכל סוג שהיא, לא באופן מפורש ולא באופן משתמע, לגבי המידע הנכלל בזאת. חלק מהדרישות והמאפיינים משתנים בהתאם למדינה, לאזור ולעיר.