Please enable Javascript
דילוג לתוכן הראשי

San Jose Mineta International Airport (SJC)

מחפשים חלופה לשאטל או למונית נמל התעופה של סן חוזה המסורתית? לא משנה אם נוסעים מנמל התעופה SJC לסן פרנסיסקו או לדאון טאון סן חוזה, אפשר להגיע ליעד עם אפליקציית Uber שאותה אתה כבר מכיר. אפשר להזמין נסיעה אל SJC וממנו בהקשה על לחצן.

San Jose, קליפורניה 95110
+1 408-392-3600

search
מאיפה?
Navigate right up
search
לאן?

Request a ride around the world

אפשר להקיש על לחצן עכשיו ולהזמין נסיעה אל או מנמל התעופה ביותר מ-700 מוקדים מרכזיים.

להתנייד כמו המקומיים

אפשר לתת לאפליקציה ולנהג שלך לדאוג לפרטים הקטנים, ללא הצורך לנווט בעיר לא מוכרת.

להרגיש בבית עם Uber

באפשרותך ליהנות מהמאפיינים האהובים עליך, כולל תמחור בזמן אמת ותשלום ללא מזומן, גם כשמגיעים לעיר חדשה.

Ways to ride in the area

Pickup at San Jose Mineta International Airport (SJC)

כדי להזמין נסיעה, יש לפתוח את האפליקציה

כשאתה מוכן לתזוזה, אפשר לפתוח את אפליקציית Uber ולהזמין נסיעה ליעד שלך. ניתן לבחור את אפשרות התחבורה לנמל התעופה SJC שמתאימה לגודל הקבוצה ולצורכי אחסון המטען שלך.

יש לעקוב אחר ההוראות באפליקציה

יש לצאת החוצה ולעקוב אחר השילוט לאזור האיסוף של שיתוף הנסיעה.

לאיסופים מנמל התעופה A, יש לפגוש את הנהג מחוץ למקום איסוף הכבודה בתחנה 1. לאיסופים מטרמינל B, יש לפגוש את הנהג באי התנועה בתחנה 9.

מפגש עם הנהג

יש ללכת למקום האיסוף של SJC שהוקצה לך בהתאם להוראות באפליקציה. לתשומת לבך: מיקום זה לא יהיה תמיד ביציאה הקרובה ביותר אליך. שם הנהג, מספר לוחית הרישוי וצבע הרכב יופיעו באפליקציה. יש לאמת שזו הנסיעה שלך לפני הכניסה לרכב. אם אינך מוצא את הנהג, יש ליצור איתו קשר דרך האפליקציה.

נמל התעופה של סן חוזה Map

בנמל התעופה הבינלאומי של סן חוזה יש שני טרמינלים: לטרמינל A ולטרמינל B יש שטח אווירי משותף. שני הטרמינלים משרתים את הטיסות הבינלאומיות הנכנסות.

מפה של נמל התעופה של סן חוזה

Top questions from riders

  • כן. יש לעבור אל רשימה זו של נמלי תעופה ברחבי העולם שבהם ניתן להזמין נסיעה עם Uber.

  • The cost of an Uber trip to (or from) SJC depends on factors that include the type of ride you request, the estimated length and duration of the trip, tolls, and current demand for rides.

    You can see an estimate of the price before you request by going here and entering your pickup spot and destination. Then when you request a ride you’ll see your actual price in the app based on real-time factors.

  • מקומות האיסוף עשויים להיקבע בהתאם לסוג הנסיעה שהוזמנה ולגודל נמל התעופה. יש לפעול לפי ההוראות באפליקציה בנוגע למקום המפגש עם הנהג. אפשר גם לחפש שילוט שמכוון לאזורים הייעודיים לנסיעות משותפות בנמל התעופה.

    אם לא מוצאים את הנהג, אפשר ליצור איתו קשר דרך האפליקציה.

More information

  • נוהגים עם Uber?

    החל ממידע על היכן לאסוף נוסעים ועד לשמירה על הכללים והתקנות המקומיים, כדאי ללמוד איך להפוך את הנסיעות שלך לנמל התעופה לטובות יותר.

  • עליך להגיע לנמל תעופה אחר?

    אפשרויות הורדה ואיסוף זמינות ביותר מ-700 נמלי תעופה ברחבי העולם.

1/2

San Jose Mineta International Airport visitor information

נמל התעופה הבינלאומי Mineta San Jose ‏(SJC) הוא נמל התעופה שגדל בקצב המהיר ביותר בארה"ב על בסיס מספרי הנוסעים. הוא משרת יותר מ-12.5 מיליון נוסעים מדי שנה. הנמל ממוקם כארבעה מיילים (שישה קילומטרים) ממרכז סן חוזה, נסיעה של שמונה דקות בתנאי כביש ותנועה אידיאליים.

הטרמינלים בנמל התעופה של סן חוזה

נמל התעופה SJC מחולק לשני טרמינלים, A ו-B, והוא כולל 36 שערי עלייה למטוס בשני הטרמינלים. הטרקלינים בנמל התעופה של סן חוזה נמצאים בטרמינל A. אפשר לתכנן את הנסיעה באמצעות הפרטים שבהמשך.

טרמינל A בנמל התעופה SJC

  • Air Canada
  • American
  • Delta
  • הוואיאן
  • JetBlue
  • Spirit
  • United
  • Volaris
  • טרקלין The Club at SJC

טרמינל B בנמל התעופה SJC

  • Alaska
  • British Airways
  • Southwest
  • ZIPAIR

הטרמינל הבינלאומי בנמל התעופה SJC

העלייה למטוס בטיסות בינלאומיות בנמל התעופה של סן חוזה מתבצעות בטרמינל A. נמל התעופה SJC מציע טיסות ישירות למספר יעדים בינלאומיים.

אפשרויות אכילה בנמל התעופה של סן חוזה

נוסעים יכולים לבחור מבין יותר מ-30 אפשרויות אכילה בנמל התעופה SJC, כולל רשתות אוכל מהיר, ברים ומסעדות עם שירות לשולחן. אפשר לרכוש אוכל ומשקאות בשני הטרמינלים של נמל התעופה של סן חוזה.

להגיע ממקום למקום בנמל התעופה של סן חוזה

הנוסעים בנמל התעופה SJ יכולים להשתמש בשאטלים בין הטרמינלים. השאטלים בנמל התעופה של סן חוזה נוסעים בלופ לאורך טרמינל A, טרמינל B ומגרשי החניה. השאטלים יוצאים כל 7 עד 10 דקות מכל טרמינל, ממרכז השכרת הרכבים והחניון היומי 4.

מה לעשות בנמל התעופה של סן חוזה

נמל התעופה SJC מציע תוכנית אומנות שמשקפת את תפקידו של האזור כמרכז גלובלי של טכנולוגיה וחדשנות. יצירות האומנות ממוקמות באולם הטיסות הנכנסות בטרמינל B, ברחבה הדרומית ובקומת הביניים. נמל התעופה של סן חוזה מציע מספר מקומות לקניות ברחבי שני הטרמינלים, כולל חנויות לממכר קוסמטיקה, תכשיטים ומוצרי אלקטרוניקה.

בתי מלון בסביבת נמל התעופה של סן חוזה

לא משנה אם יש לך עצירת ביניים, עיכוב בטיסת לילה או שיש לך צורך במקום ללון בו ליד נמל התעופה SJC, יש יותר מ-25 בתי מלון ואפשרויות לינה בסביבה.

מוקדי עניין בקרבת נמל התעופה של סן חוזה

  • Guadalupe River Park and Gardens
  • מרכז Mexican Heritage Plaza
  • המוזיאונים להיסטוריה ולטכנולוגיה של סן חוזה

אפשר למצוא מידע נוסף על נמל התעופה של סן חוזה כאן.

Facebook
Instagram
Twitter

This page contains information from third-party websites that are not under the control of Uber and that may be periodically changed or updated. Any information included on this page that is not directly related to Uber or its operations is for informational purposes only and in no way shall be relied upon, or interpreted or construed to create any warranties of any kind, either express or implied, regarding the information contained herein. Certain requirements and features vary by country, region, and city.