Please enable Javascript
דילוג לתוכן הראשי

נמל התעופה Phoenix-Mesa Gateway (AZA)

אפשר לנסוע אל נמל התעופה של Mesa וממנה, עם Uber. במקום להמתין לשאטל או למונית של AZA, אפשר לבקש נסיעה ישירות באפליקציה ולצאת לדרך.

Mesa, אריזונה 85212
+1 480-988-7600

search
Where from?
Navigate right up
search
Where to?

באפשרותך להזמין נסיעות ברחבי העולם

אפשר להקיש על לחצן עכשיו ולהזמין נסיעה אל או מנמל התעופה ביותר מ-700 מוקדים מרכזיים.

להתנייד כמו המקומיים

אפשר לתת לאפליקציה ולנהג שלך לדאוג לפרטים הקטנים, ללא הצורך לנווט בעיר לא מוכרת.

להרגיש בבית עם Uber

באפשרותך ליהנות מהמאפיינים האהובים עליך, כולל תמחור בזמן אמת ותשלום ללא מזומן, גם כשמגיעים לעיר חדשה.

אפשרויות נסיעה עם Uber בסביבה

איסוף מנמל התעופה נמל התעופה Phoenix-Mesa Gateway (AZA)

לבקש נסיעה

יש לבחור אפשרות נסיעה שמתאימה לגודל הקבוצה ולצורכי אחסון המטען שלך.

בדיקת הפרטים באפליקציה

מקומות האיסוף עשויים להשתנות בהתאם לסוג הנסיעה המבוקש. יש לפעול בהתאם להוראות באפליקציה כדי לפגוש את הנהג ליד המדרכה או בנקודת איסוף ייעודית.

אשר את המיקום שלך

עליך ללכת למקום האיסוף שהוקצה לך כפי שמצוין באפליקציה (לתשומת ליבך: מיקום זה לא תמיד יהיה ביציאה הקרובה ביותר אליך). אם לא ניתן למצוא את הנהג, אפשר ליצור איתו קשר דרך האפליקציה.

שאלות נפוצות של נוסעים

    מידע נוסף

    • נוהגים עם Uber?

      החל ממידע על היכן לאסוף נוסעים ועד לשמירה על הכללים והתקנות המקומיים, כדאי ללמוד איך להפוך את הנסיעות שלך לנמל התעופה לטובות יותר.

    • עליך להגיע לנמל תעופה אחר?

      אפשרויות הורדה ואיסוף זמינות ביותר מ-700 נמלי תעופה ברחבי העולם.

    1/2

    מידע למבקרים בנמל התעופה של Mesa

    נמל התעופה Phoenix-Mesa Gateway שנמצא ב-Mesa, אריזונה, משרת מעל 1.3 מיליון נוסעים מדי שנה. נמל התעופה AZA ממוקם כ-25 דקות נסיעה בתנאי כביש ותנועה אידיאליים ממרכז העיר Mesa, שמרוחקת כ-20 מיילים (32 קילומטר) מנמל התעופה. נמל התעופה ממוקם כ-40 דקות נסיעה ממרכז העיר פיניקס, שמרוחקת כ-38 מיילים (61 קילומטר) מנמל התעופה.

    הטרמינל בנמל התעופה של Mesa

    בטרמינל Charles L. Williams, טרמינל הנוסעים הראשי בנמל התעופה של Mesa, נמצאים שערי נמל התעופה, כמו גם מרכזי הקניות והאוכל. שלוש חברות תעופה פועלות בנמל התעופה AZA: Allegiant, ‏Swoop ו-WestJet. מאחר שחלק מהטיסות תלויות בעונה וכפופות לשינוי, יש לבקר באתר האינטרנט של חברת התעופה כדי לראות את הזמינות העדכנית להזמנת טיסה.

    אפשרויות אכילה בנמל התעופה של Mesa

    הנוסעים יכולים לבחור בין מספר מקומות אכילה בנמל התעופה של Mesa. אפשרויות האכילה כוללות מסעדה שמגישה אוכל מהמטבח האמריקאי, בית קפה שמוכר מגוון סוגי מאכלים ומאפים וגם משקאות וקפה, בנוסף לחנות מתנות שמוכרת חטיפים ומשקאות קרים.

    מה לעשות בנמל התעופה של Mesa

    מבחינת האפשרויות לקניות, נמל התעופה Phoenix-Mesa Gatway מציע שתי חנויות שמוכרות מבחר מוצרים, כולל מגזינים, ספרים, מזכרות, מתנות וחטיפים.

    בתי מלון בסביבת נמל התעופה Mesa

    לא משנה אם יש לך עצירת ביניים, עיכוב בטיסת לילה או שיש לך צורך במקום ללון בו ליד נמל התעופה Phoenix-Mesa Gateway, אפשר למצוא מספר רב של בתי מלון ואפשרויות לינה בסביבת Chandler, ‏Mesa, פיניקס ועוד.

    מוקדי עניין בקרבת נמל התעופה של Mesa

    • Papago Park, פיניקס
    • Rose garden, Mesa
    • Usery Mountain Regional Park, Mesa

    אפשר למצוא מידע נוסף על נמל התעופה של Mesa כאן.

    פייסבוק
    טוויטר

    דף זה כולל מידע מאתרי אינטרנט של גורמי צד שלישי שאינם תחת הפיקוח של Uber והוא עשוי להשתנות או להתעדכן מעת לעת. כל המידע שנכלל בדף זה ואינו קשור באופן ישיר ל-Uber או לפעילות של החברה משמש למטרות אינפורמטיביות בלבד ואין להסתמך עליו או לפרשו בשום אופן בתור לקיחת אחריות מכל סוג שהיא, לא באופן מפורש ולא באופן משתמע, לגבי המידע הנכלל בזאת. חלק מהדרישות והמאפיינים משתנים בהתאם למדינה, לאזור ולעיר.